luni, 30 august 2010

Mulţumesc frumos!

Între groapă, ca finiş, şi pântec, ca start,
Viaţa mi-e pusă pe card.

Mândru cod(r)ul meu de bare
Este făr` de-astâmpărare.

Încrucişate halebarde
Stau la cod de bare calde,

Cod(r)ul meu de cifre reci
Poartă mu(l)tele poteci,

Pe unde am fost  cântând,
Pe unde am cântat plângând.

Pe unde voi merge plângând,
Pe unde voi plânge râzând.

Cu el în mine şi în gând
Mă petrece petrecând.

Căci stă şi Dumnezeu la rând,
Sine după sine aşteptând.

Stă la rând ca ani să dea,
Dar şi zile ca să ia.

Deşi sunt înaintea lui
Nu-i în urma nimănui.

Nimănui nu-i înainte,
Poartă cardurile-n  minte.

Alimentează, dar şi scoate,
Timp pe (ne)săturate.

Se scoate uneori pe sine,

Golindu-se la min` de mine.


Dar eu alimentându-mă cu Dumnezeu
Mă umplu pe mine de eu.

Trupul meu cu şapte zecimale
Poartă stigmatul averii colosale

De-a fi devalizat de Dumnezeu,
Şi tot de Dumnezeu de-a fi umplut, la greu.

Aceeaşi piele dar în altă piele
Sunt cel de pe pământ şi cel din stele.

Cel de azi şi cel de mâine,
Si(n)gur, vina-i va rămâne.

Sunt cardul la bine şi greu
Reclonat de-acelaşi Dumnezeu.

Acelaşi Dumnezeu cu dumnezeime,
Înainte dar şi după mine.

Făr` de monedă în schimb,
Mulţumesc frumos de timp.

Mulţumesc frumos de dar,
De poezia dată ca har.

Un comentariu:

  1. un poem minunat al unui poet pe care cu bucurie in suflet l-am descoperit!


    Maria M.

    RăspundețiȘtergere